TILITOIMISTON VAIHTAMINEN,
tervetuloa meille
asiakkaaksi!

Tilitoimiston vaihtaminen ja
kumppanuuden aloittaminen

Tilitoimiston vaihtaminen voi tuntua isolta projektilta ja monilta vaihto jää tekemättä, koska pelätään sen vievän paljon aikaa tai luullaan, että kesken tilikauden ei voi vaihtaa tilitoimistoa.

Tahtotilamme on luoda vaihdosta mahdollisimman sujuva. Lue Parkanon Veden asiakastarina tilitoimiston vaihtamisesta, kun yhdistimme mittavan laskutuksen järjestelmiimme.

Eikä ole estettä, etteikö tilitoimistoa voisi vaihtaa kesken tilikauden. Sovittaessa huolehdimme materiaalin siirrosta aiemmasta tilitoimistosta.

Toisinaan ohjelmistonkin vaihtaminen on järkevää, jos edellinen ohjelma ei ole mahdollistanut kaikkia parhaita toimintavaihtoehtoja. Mutta yhtä hyvin voimme jatkaa hyväksi todetulla ohjelmallasi.

Lue Profigrid Oy:n asiakastarina, kuinka yritys starttasi ja otti käyttöön täysin sähköisen kirjanpidon alusta alkaen.

 

Tilitoimiston vaihto helposti

Miten tilitoimiston vaihtaminen tapahtuu?

  1. Vaihto. Tilitoimiston vaihdossa suurimman työn tekee tilitoimisto eli vaihto tehdään asiakkaalle mahdollisimman helpoksi
  2. Kartoitus. Vaihtoprosessin alussa kartoitamme tarpeenne ja teemme ehdotuksen aikataulusta ja palveluratkaisusta hintatietoineen. Vaihtoprosessi kestää yleensä 1-2 kuukautta.
  3. Järjestelmät. Käytämme yleisimpiä taloushallintoalan järjestelmiä eli aina ei edes tarvitse vaihtaa ohjelmaa.
  4. Materiaalit. Prosessin alussa hoidetaan tarvittavat tilitoimiston valtuutukset kuntoon, rakennetaan pankkiyhteydet ja hoidetaan materiaalin siirto aiemmasta tilitoimistosta.
  5. Oma kirjanpitäjä. Saat oman nimetyn vastuukirjanpitäjän, jonka kanssa sinun on helppo pitää yhteyttä
  6. Perehdytys. Jos taloushallintoalan ohjelma vaihtuu, sinut perehdytetään huolellisesti sen käyttöön

Kirjanpito

Sähköinen kirjanpito mahdollistaa myyntisaatavien ajantasaisen seurannan, ostolaskujen sähköisen kierrätyksen ja maksatuksen sekä nopeamman raportoinnin.

 

Ostolaskut

Ostolaskujen käsittely on sujuvaa ja laskut menevät maksuun ajallaan. Kuitit voit skannata omalla kännykälläsi ja laskut maksat vaivattomasti taloushallinnon ohjelmastasi.

Myyntilaskut

Myyntilaskujen tekeminen on helppoa ja raha kiertää nopeasti. Tämä vähentää sitoutunutta käyttöpääomaa ja näin rahat riittävät paremmin maksuihin.

Palkanlaskenta

Halutessasi tuemme työnantajakuvaasi ulkoistetulla palkanlaskentapalvelulla, joka varmistaa palkanlaskennan oikeellisuuden, viranomaisilmoitusten ajantasaisuuden ja varmistaa, että palkat tulevat maksuun aina ajallaan.

Tilinpäätös

Tilikauden lopuksi kootaan tilinpäätöslaskelmat sekä muut tarvittavat dokumentit. Tilinpäätöksen tuloksena saadaan yrityksen tulos ja taloudellinen asema. Tilinpäätöspalveluun kuuluu aina myös veroilmoituksen laadinta ja julkisten tilinpäätöstietojen rekisteröinti.

Suomen Lakitilitoimisto Oy on yrityksesi kilpailukyvyn kumppani, jossa yhdistyvät kirjanpito-, vero- ja lakiosaaminen. Kaikki saman katon alta, sähköisesti ympäri Suomen. Toimipisteemme sijaitsevat kuudella paikkakunnalla: