Paranna maksuvalmiutta
Vähennä omaa työmäärää
KESKITY OLENNAISEEN
Toimistohelppi
Tarvitsetteko yritykseenne henkilöä huolehtimaan talous- ja palkkahallinnostanne sekä muista tärkeistä toimistotehtävistä?
Hyvä taloushallinnon assistentti huolehtii yrityksenne ostolaskujen käsittelystä ja maksamisesta. Hän laatii tarjouksia, huolehtii asiakaslaskutuksesta, saatavien valvonnasta ja tarvittaessa siirtää saatavat myös perintään.
Hän toimii yhteyshenkilönä tilitoimistoon ja palkanlaskentaan. Työtehtäviin voi kuulua myös muita toimistotyöhön liittyviä työtehtäviä, tarpeen mukaan.
Taloushallintoalan ammattilaisemme voivat toimia hänen tukenaan niin talous- ja palkkahallinnon, kuin erilaisten taloushallintoalan järjestelmien käytössä.
Toimistohelppi – Päiväksi tai viikoksi, työtarpeen mukaan!
Taloushallinto
- Nopeasti ja helposti myyntilaskut asiakkaille
- Ostolaskujen käsittely ja maksaminen ajallaan
- Huolehtii kuittien järjestämisestä tai skannaamisesta
Henkilöstöasiat
- Toimii yhteyshenkilönä palkanlaskijaan päin
- Huolehtii henkilöstöhallinnon asiakirjoista ja päivittäisistä rutiineista
Viestintä ja asiakaspalvelu
- Asiakas- ja muiden rekisterien ylläpito
- Tekee toimiston pienhankinnat, kuten kopiopaperit ja kahvit
- Asiakaspalvelun hoitaminen ja esimerkiksi laskukyselyihin vastaaminen
- Asiakirjojen ja sähköpostien kirjoittaminen/puhtaaksikirjoitus
- Postien käsittely
Markkinointi
- Huolehtii nettisivujen päivittämisestä
- Pitää Facebookin ja muun sosiaalisen median sivut ajan tasalla
- Tekee markkinointityötä, esitteitä ja huolehtii mm. google näkyvyydestä
Työtehtävät voidaan jakaa myös useammalle henkilölle osaamistarpeiden mukaan. Talousassistentti työskentelee etänä. Toimimme hänen tukenaan niin talouden, henkilöstön kuin markkinoinnin työtehtävien hoidossa.
Säästä aikaasi muihin töihin
Laskut tulee tehtyä ajoissa – Maksuvalmius paranee.
Perinnästä huolehtiminen – Luottotappiot vähenee.
Mukanasi tarvittaessa koko prosessissa, tarjouksen teosta laskutukseen saakka.